Każdy na swoim poletku
Urząd Gminy w Kornowacu już po zmianach organizacyjnych.
Urzędnicy przeszli ze struktury stanowiskowej na referatową. Dotychczas działał tu tylko referat finansowy i samodzielne stanowiska pracy. Teraz praca w UG została podzielona na cztery referaty, jeden z nich to organizacyjny, oświaty i promocji gminy, którym kieruje zastępca wójta Radosław Łuszcz. Drugi referat – spraw obywatelskich i USC, zajmujący się meldunkami, dowodami osobistymi, kadrami i obroną cywilną prowadzi dotychczasowa kierownik USC Beata Mrozek. Referatem rozwoju, infrastruktury i zasobów naturalnych kieruje Gilbert Kramarczyk. Ten dział zajmuje się m.in. rolnictwem, ochroną środowiska, gospodarką odpadami, dbaniem o bezpieczeństwo i porządek publiczny, budownictwem, inwestycjami, przetargami a także pozyskiwaniem funduszy europejskich. Szefem referatu budżetu i finansów jest skarbnik gminy Zofia Żydek. – Chodziło o to, żeby usprawnić działalność urzędu. Teraz każdy odpowiedzialny jest za swoje poletko. W poszczególnych referatach rozstrzygane będą zastępstwa na czas urlopu czy chorobowego. Za pracę danego zespołu odpowiada kierownik – mówi wójt Józef Stukator.
(e.Ż)