Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 22 (841) Data wydania: 27.05.08

Ich niewiedza kosztowała mnie numer

Czytelniczka poskarżyła się na obsługę w sklepie firmowym sieci Era GSM.

Klientkę sklepu firmowego sieci komórkowej dwa razy wprowadzono w błąd. Poniosła straty. Sprzedawca chce naprawić pomyłkę.

– W sklepie Ery znajdującym w galerii przy Auchan chciałam załatwić zamianę taryfy w tej sieci z Era Fun na Tak Tak, by płacić mniej. Właśnie kończyła mi się umowa na Erę Fun, była więc dobra okazja na zmianę – opowiada Katarzyna Plata. Na miejscu poinformowano ją, że przejdzie na inną taryfę bez problemu. Sygnał sieci w komórce miał się na krótko wyłączyć i wkrótce znów pojawić – z tym samym numerem, ale już jako Tak Tak. – Zrezygnowałam więc z Era Fun i czekałam. Kiedy umowa się skończyła, sieć w telefonie faktycznie zniknęła, ale już nie wróciła. Czekałam dwa dni, ale wciąż nic się nie działo. Zadzwoniłam z innego aparatu na infolinię Ery, gdzie powiedziano mi, że z Fun na Tak Tak nie można przejść – opowiada czytelniczka. Udała się do sklepu w centrum handlowym i postanowiła sprawdzić, dlaczego wprowadzono ją w błąd. – Obsługiwała mnie inna osoba niż za pierwszym razem, lecz powtórzyła mi dokładnie to, co jej koleżanka. Kiedy powiedziałam jej, że z infolinii Ery wiem, że nie ma takiej możliwości, ona zaczęła sprawdzać i przyznała mi rację – twierdzi K. Plata.

Czytelniczka straciła w ten sposób numer i ponad 20 zł, jakie zostały jej na koncie. – Mniejsza o te pieniądze, ale do numeru się przyzwyczaiłam, mieli go moi znajomi, podawałam go wszędzie i nie chciałam stracić. Moim zdaniem, niekompetencja pracowników tego sklepu była przyczyną moich strat – mówi kobieta i przestrzega innych, by sprawdzali informacje uzyskane w takich punktach.

Zwróciliśmy się do sklepu z centrum z pytaniem o obsługę klientki. Osoba reprezentująca sklep, przedstawiając się i udzielając odpowiedzi, zastrzegła jednak, że nie życzy sobie podawania swoich danych w gazecie. – Rozeznałam sprawę wśród pracowników i rzeczywiście taka sytuacja miała miejsce. Bardzo nam przykro z tego powodu. Zapewniam jednak, że dołożymy starań, by ta pani odzyskała swój numer. To wciąż możliwe. Klientka mogła wrócić do nas od razu z tą sprawą, już wtedy pozytywnie byśmy ją załatwili – powiedziała nam pracownica sklepu. Rozmawialiśmy później z naszą czytelniczką. – Dzwonili do mnie z tego sklepu i obiecali przywrócić numer. Uwierzyłam im i liczę, że dotrzymają słowa – kończy Katarzyna Plata.

Mariusz Weidner