Tanie jak barszcz
Rekordowo niska cena w przetargu na miejskie zlecenie.
Tylko złotówkę plus VAT zapłaci magistrat za emisję 16 filmów trzyminutowych oraz spotu promującego edukację przedszkolną.
Projekt „Zacznij od przedszkola” jest dofinansowany ze środków unijnych i każdy wydatek w ramach przedsięwzięcia jest poprzedzany procedurą przetargową. Urząd zrealizował filmy i spot reklamujący edukację przedszkolną, a następnie zamówił jego emisję w internecie, szukając wykonawcy wśród raciborskich portali. Przetarg wygrały Raciborskie Media, firma Ireneusza Burka. Filmy i spot zostaną zamieszczone na portalu raciborz.com.pl za cenę 1,23 zł brutto. Konkurencja Fabryka Informacji s.c. (wydawca „naszraciborz.pl”) chciała ponad 18 tys. zł brutto. Prezydent miasta skomentował zwycięską ofertę jako „zawierającą rażąco niską cenę” i nazwał ją formą darowizny.
Ponieważ pieniądze na prawie roczną internetową emisję filmików pochodzą z unijnej dotacji, samorząd będzie musiał zwrócić do Brukseli euro zaplanowane na ten cel.
(ma.w)