Hallo, kto dzwoni? Tu Jankowice!
8 maja pisaliśmy o problemach mieszkanki Jankowic z przeniesieniem numeru telefonicznego pod nowy adres.
JANKOWICE. Telekomunikacja Polska ponad rok zwodziła swoją abonentkę, aż w końcu zaproponowano jej wejście na drogę sądową. Według pism, które dochodziły do zainteresowanej Marii Spyry, TP na podłączenie jej domu do sieci potrzebowało prawie 350 tys. zł! Argumenty, że w domach obok korzysta się z usług firmy zbywano odpowiedzią, że „w kablach nie ma miejsca”.
Po naszej interwencji, już po kilku dniach pod dom pani Marii podjechała firma – podwykonawca i w kilka chwil podłączyli kabel do domowej instalacji. Prawdopodobnie w kablu znajdzie się miejsce i dla sygnału telefonu i na pasmo internetu.
Szczęśliwy to finał smutnej sprawy. Pani Marii życzymy długich i tanich rozmów z rodziną za granicą. Telekomunikacji należą się gratulacje, że zamiast inwestycji za 350 tys. zł udało się spełnić obietnicę wobec klienta dzięki kilku metrom kabla telefonicznego.
Marcin Wojnarowski