Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.
Numer: 8 (1137) Data wydania: 25.02.14

Reklama z sensem

Nie bez powodu media nazywane są czwartą władzą. Mogą kształtować społeczeństwa i politykę, a co dopiero opinie o Twojej firmie.

Nawet zwykła gazeta daje możliwość nie tylko przekazania informacji i wyrobienia czyjegoś zdania na dany temat, ale również może stać się narzędziem skutecznego dotarcia do interesującej Cię grupy klientów. A jest do czego docierać, bo prasę czytają wszyscy od zwykłego Kowalskiego począwszy, poprzez urzędników i polityków, a na prezesach wielkich firm skończywszy. Jednak czasy się zmieniają, a wraz z nimi upodobania czytelników i ani prezes, ani Kowalski nie chce być już atakowany  topornym i nudnym kwadratem reklamowym. Czy to znaczy że reklama nie ma już sensu?

Publikacja każdej reklamy, czy artykułu sponsorowanego ma sens tylko wtedy, jeśli  wcześniej odpowiesz sobie na pytanie: „Co chcę osiągnąć dzięki reklamie”? Odpowiedzi mogą być różne, ale to Ty musisz wiedzieć czego oczekujesz: zwiększonej sprzedaży, budowania wizerunku firmy czy pochwalenia się np. nową inwestycją. Jeśli dodatkowo sprecyzujesz swoję docelową grupę klientów i dołożysz do tego zaskakujący pomysł, sukces reklamowy masz zagwarantowany. Nigdy jednak nie skazuj potencjalnego klienta na nudę i wykorzystaj całe spektrum możliwości jakie daje ci prasa XXI w. Publikuj artykuły wizerunkowe, bo tylko one pozwolą ci wyrobić sobie markę. Inwestuj w artykuły poradnikowe, by wyrobić sobie opinię eksperta. Chwal się swoimi sukcesami nie tylko przed klientami, ale i przed konkurencją. Jeśli realizujesz ciekawe projekty, a nie pochwalisz się nimi, także przed branżą, to możesz być kompletnie niezauważony. Korzystaj z okazjonalnych wydawnictw poświęconych swojej branży. Skoro wszyscy tam są, dlaczego ma zabraknąć Ciebie? Inwestuj w pomysłowe projekty graficzne, czasami reklama nie musi mieć charakteru informacyjnego, ważne żeby została zauważona i zapamiętana. Wszystkie te możliwości są na wyciągnięcie ręki w lokalnej prasie.

(KC)



SOS DLA FIRM. DZIĘKI NAM SIĘ NIE ZNUDZISZ.
ZADZWOŃ. MY WIEMY JAK TO ROBIĆ.

• Monika Pilch 662 073 063
• Marek Kuder 608 678 209