400 listów prezydenta
Kampania zachęcająca do posyłania dzieci do szkoły podstawowej ma kosztować magistrat „niewiele”, jak zapowiedział włodarz Raciborza.
Mirosław Lenk rozpoczyna ją od listu do rodziców i chce skorzystać z usług agencji PR Adventure Media. W urzędzie powstał harmonogram działań promocyjnych. Zakończyły się ferie zimowe i samorząd startuje z akcją informacyjną. M. Lenk nie chce – wzorem innych miast, np. Rybnika – fundować sześcioletnim pierwszoklasistom wyprawek, bo uważa, że pozostałe dzieci byłyby pokrzywdzone na początku szkolnej edukacji. Zamierza skupić się na atutach samorządowych szkół.
– Będziemy podkreślali, że dla najmłodszych dzieci są tam kąciki i place do zabawy, zajęcia świetlicowe oraz zapewniona pomoc opiekunów. Zaprosimy na Dni Otwarte do szkół, będziemy też informować o naborze w lokalnych mediach – wyliczał na posesyjnej konferencji prezydent miasta.
Listów prezydenta Lenka, adresowanych do rodziców sześcioletnich dzieci, ma być około 400.
(m)