Pieniądze na promocję
W ubiegłym tygodniu do Urzędu Miasta w Wodzisławiu dotarła wiadomość o przyznaniu 267 tys. zł na promocję terenów inwestycyjnych.
Cały projekt ma kosztować 330 tys. zł. Pieniądze pochodzą z Unii Europejskiej i mają pomóc w pozyskaniu inwestorów, którzy zainteresują się sześcioma wyznaczonymi terenami. Chodzi o os. Batory przy ul. Kokoszyckiej, plac za „mostem donikąd” przy ul. Witosa, tereny przy ul. Olszyny w Kokoszycach, os. Przyjaźń – czyli teren po biurach ośrodka szkolenia kierowców, działki przy ul. Bogumińskiej po byłej cegielni, przy ul. Marklowickiej w pobliżu hotelu Amadeus i tereny na Wilchwach przy ul. Armii Ludowej. Pierwszym etapem ma być przygotowanie materiałów promocyjnych, które trafią następnie do potencjalnych kontrahentów. Podsumowanie projektu to udział miasta w dużej imprezie targowej.
Przygotowywany jest również wspólny projekt kilku gmin powiatu, które zamierzają promować się wspólnie. Niebawem ma być podpisane porozumienie, które pozwoli na stworzenie wniosku o dofinansowanie wspólnego projektu.
(raj)