Esemesy kryzysowe w cenie
RYDUŁTOWY Około 200 mieszkańców zdecydowało się zarejestrować w systemie informacji sms w pierwszym miesiącu od uruchomienia.
– Jest nieźle – komentuje Krzysztof Jędrośka, sekretarz Rydułtów. Najwięcej chętnych wybrało komunikaty o sytuacjach kryzysowych. Mniejszym wzięciem cieszą się na razie zapowiedzi kinowe i teatralne. Urzędnicy wysyłają zarejestrowanym użytkownikom wiadomości w każdy czwartek. Miesięcznie daje to liczbę 800 esemesów. Jest jeszcze spory zapas, bo zakupiony przez urząd miasta abonament pozwala wysyłać 2 tys. krótkich wiadomości miesięcznie. Póki co nie działa jeszcze usługa informowania mieszkańców o załatwionych sprawach w urzędzie. Urzędnicy już na etapie uruchamiania serwisu uprzedzali, że na tę opcje przyjdzie poczekać, bo wymaga to m.in. dostosowania formularzy wniosków. Serwis ma się rozwijać. – Czekamy na sygnały mieszkańców odnośnie zawartości esemsów. Propozycje można zgłaszać na internetowym forum miejskim, osobiście w magistracie w godzinach przyjmowania stron, można też napisać do burmistrz Kornelii Newy.
(tora)