Ponad milion na promocję Wodzisławia
WODZISŁAW 5 marca podpisano umowę o dofinansowanie projektu „Promocja gospodarcza Wodzisławia Śląskiego poprzez aktywne uczestnictwo w imprezach gospodarczych”.
Miasto otrzyma ponad 1 mln zł dofinansowania. Samo dopłaci blisko 300 tys. zł. Cel numer jeden to wypromowanie marki „Wodzisław Śląski” w skali ogólnokrajowej i europejskiej z uwzględnieniem terenów inwestycyjnych leżących na obszarze miasta. Będą więc boksy wystawowe na targach i forach gospodarczych, bilbordy i spoty reklamowe.
Cały projekt jest częścią długofalowej strategii promocji miasta, której wdrażanie rozpoczęto poprzez sformułowanie spójnej strategii rozwoju miasta. – Przypomnijmy, że do tej pory w Wodzisławiu zrealizowaliśmy już dwa duże projekty związane z promocją gospodarczą: „Wodzisław Śląski – Południowa Brama Polski” oraz „Inwestycyjna Unia Gmin”. Nowy projekt poprzez aktywne uczestnictwo w imprezach gospodarczych będzie ich komplementarną kontynuacją – mówi Marcin Sieniawski z biura promocji Urzędu Miasta w Wodzisławiu.
(raj)