Rydułtowy doczekały się loga?
RYDUŁTOWY Od kilku tygodni na stronie urzędu miasta widnieje znak graficzny Szarloty z unoszącym się latawcem i podpisem „do Rydułtów czas zajrzeć”. Czy to nowe logo i hasło promocyjne miasta?
- To znak graficzny prowadzonej przez miasto od początku roku akcji Do Rydułtów czas zajrzeć. Na stronie miejskiej brakowało dotąd wyznacznika graficznego akcji, stąd tam zostało umiejscowione. Podobnie zrobiliśmy na profilu facebookowym Rydułtów - wyjaśnia Krzysztof Jędrośka, sekretarz miasta. Celem akcji jest przyciągnięcie do miasta turystów i nowych mieszkańców. I na przedsięwzięciach związanych z akcją, m.in. materiałach dotyczących konkursu na zagospodarowanie hałdy logo widnieje. Natomiast specjaliści z Uniwersytetu Łódzkiego, którzy na zlecenie Urzędu Miasta pracują nad sposobami komunikacji władz miasta z mieszkańcami sugerowali, aby znak ten stał się logiem miasta. - Decyzja w tym temacie nie zapadła. Zastanawiamy się - mówi sekretarz.
(tora)