Chcesz pracować w biurze prezydenta miasta? Złóż CV
WODZISŁAW ŚL. Wodzisławski magistrat poszukuje pracownika. Chodzi o stanowisko referenta w biurze prezydenta miasta. Nabór został ogłoszony w miniony piątek.
Do obowiązków pracownika na tym stanowisku należeć będzie m.in.: tworzenie treści do publikacji w wydawnictwach miejskich, w tym na stronę internetową urzędu miasta, współpraca z mediami lokalnymi i krajowymi, obsługa programów Wodzisławska Karta Seniora i Rodzina 3+, tworzenie korespondencji okolicznościowej.
Osoby, które chcą wziąć udział w naborze, muszą spełniać następujące wymagania, m.in. posiadać wykształcenie wyższe (dziennikarstwo lub filologia polska), posiadać doświadczenie zawodowe (2 lata stażu pracy), cieszyć się nieposzlakowaną opinią oraz posiadać znajomość obsługi komputera (w tym edytora tekstu, arkusza kalkulacyjnego) i urządzeń biurowych.
Oferty można składać osobiście lub drogą pocztową do 3 marca – decyduje data wpływu do Biura Obsługi Klienta urzędu miasta.
(mak)