Jak oceniasz pracę wodzisławskich urzędników?
WODZISŁAW ŚLĄSKI Od 1 kwietnia do 31 maja ponownie mieszkańcy będą mogli wyrazić swoja opinię na temat poziomu usług świadczonych przez pracowników magistratu.
- Tego typu badania satysfakcji klientów pozwolą nam precyzyjnie określić jakość funkcjonowania urzędu, wyłapać słabe punkty oraz przedsięwziąć odpowiednie kroki, aby je wyeliminować z korzyścią dla mieszkańców, którzy korzystają z naszych usług każdego dnia. Chcemy, aby jakość pracy urzędników nie rozmijała się z oczekiwaniami wodzisławian – mówi rzecznik wodzisławskiego magistratu Anna Szweda-Piguła.
Badanie satysfakcji klientów przeprowadzane jest poprzez zebranie danych w formie anonimowej ankiety. Druki ankiet dostępne są: w formie papierowej w ogólnodostępnych miejscach budynków Urzędu Miasta Wodzisławia Śl. oraz w poszczególnych komórkach organizacyjnych, w formie elektronicznej na stronie www.wodzislaw-slaski.pl. Wypełnione ankiety papierowe należy wrzucić do urn rozlokowanych w każdym z budynków urzędu miasta. Ankiety wypełnione poprzez stronę internetową zwracane są w formie elektronicznej. Pracownicy urzędu nie mogą wypełniać ankiety za klienta oraz nie mogą przyjmować wypełnionych ankiet.
Raport z badania poznamy do 30 czerwca.
(tora)