Nowiny.pl
Nowiny.pl Regionalny Portal Informacyjny. Codzienny serwis newsowy z terenu Subregionu Zachodniego woj. śląskiego (powiat raciborski, wodzisławski, rybnicki, jastrzębski i żorski).
JastrzebieOnline.pl
JastrzebieOnline.pl JastrzebieOnline.pl to najczęściej odwiedzany portal z Jastrzębie-Zdroju. Codziennie tysiące mieszkańców miasta dowiaduje się od nas o wydarzeniach dziejących się w Jastrzębiu.
eZory.pl
eZory.pl eZory.pl to nowy portal o Żorach stworzony z myślą o dostarczaniu najświeższych i aktualnych informacji lokalnych dla mieszkańców Żor, dotyczących wydarzeń kulturalnych, społecznych, sportowych oraz ważnych informacji miejskich.
AgroNowiny.pl
AgroNowiny.pl Regionalny portal dla rolników. Najnowsze Wiadomości dla rolników, ceny i fachowe porady. Produkcja rolna, hodowla, uprawy, aktualne cenniki rolnicze, technika rolnicza, prawo i agrobiznes.
HistoriON.pl
HistoriON.pl HistoriON to portal dla pasjonatów lokalnej historii. Odkryj fascynującą historię naszego regionu - ciekawe artykuły, wydarzenia, ikony PRL-u, kartka z kalendarza, bohaterowie lokalni, ludzie tej ziemi i biografie na nowym portalu HistoriON.pl
Praca.nowiny.pl
Praca.nowiny.pl Regionalny serwis z ogłoszeniami o pracę oraz informacjami w rynku pracy. Łączymy pracowników i pracodawców w całym regionie.
RowerON
RowerON Projekt „RowerON – wsiadaj na koło, będzie wesoło” to promocja regionu, jego walorów przyrodniczo-kulturowych, infrastruktury rowerowej oraz zachęcenie mieszkańców do aktywnego i zdrowego spędzania czasu.
InspiratON
InspiratON Projekt edukacyjno-medialny „InspiratON – Czas na Zawodowców”, który pomaga uczniom wybrać dobrą szkołę, ciekawy zawód, a potem znaleźć pracę lub założyć własną firmę.
Kupuję - smakuję
Kupuję - smakuję Projekt „Kupuję - smakuję. Wybieram polskie produkty” promujący lokalnych i regionalnych producentów żywności oraz zakupy polskich produktów.
Sport.nowiny.pl
Sport.nowiny.pl Serwis sportowy z regionu. Piłka nożna, siatkówka, koszykówka, biegi. Wyniki, tabele, zapowiedzi.
Sklep.nowiny.pl
Sklep.nowiny.pl Sklep.Nowiny.pl powstał w odpowiedzi na coraz szersze potrzeby naszych czytelników i mieszkańców regionu. Zapraszamy na zakupy wyjątkowych limitowanych produktów!
Instytut Rozwoju Inspiraton
Instytut Rozwoju Inspiraton Instytut powołaliśmy do życia w odpowiedzi na rosnące zapotrzebowanie na przystępne kursy online rozwijające kompetencje zawodowe. Naszą misją jest tworzenie kursów wspierających rozwój kariery naszych kursantów.

Na wstępie Artur Marcisz Redaktor naczelny Nowin Wodzisławskich

24.10.2017 00:00 sub

Na wstępie Artur Marcisz Redaktor naczelny Nowin Wodzisławskich

Kpiny z klientów

Zostałem poproszony o pomoc w reklamacji pralki, kupionej w jednej z dużych sieci RTV/AGD. Zgłoszenie o awarii zostało złożone dwa miesiące temu, do serwisu producenta. Serwisanci dojeżdżali do pralki kilkukrotnie. Bez efektu. Albo nie mieli odpowiednich narzędzi i części, albo nie potrafili sprzętu naprawić. Właściciele zgłosili się więc do sklepu, domagając się wymiany sprzętu w ramach rękojmi. Byłem świadkiem, jak kierownik sklepu zapewnił, że w ciągu dwóch tygodni wniosek zostanie rozpatrzony, ale musi przyjechać jeszcze raz… serwisant. Z tego samego serwisu, co do tej pory. Na nic tłumaczenia, że serwisanci byli i rozkładali ręce. W sklepie przyznali, że serwis jest kiepski, ale procedura zachowana być musi, bo teraz sprawa rozpatrywana jest w ramach rękojmi, a wcześniej serwisanci jeździli w ramach gwarancji. Kiedy mijał dwutygodniowy termin, a serwisant się nie pojawiał, zgłosiłem się do sklepu. Tym razem zastępczyni kierownika stwierdziła, że trzeba uzbroić się w cierpliwość i poczekać te trzy dni, aż miną dwa tygodnie i wtedy sprzęt wymienią. Dzień później do pralki przyjechał… serwisant. Godzina pracy, narzekań na pracę poprzedników i… rozłożone ręce. Oraz słowa: „Pralkę trzeba wymienić”. Następnego dnia sieć handlowa wysłała sms’a: „Wniosek o wymianę odrzucony. Pralkę można naprawić”. Komedia? Właścicielom pralki do śmiechu nie jest.

Doskonale zdaję sobie sprawę, że wielu z Was, drodzy czytelnicy było w podobnej sytuacji – bezradności w starciu z handlowym gigantem. Apeluję, nie odpuszczajcie. Można prosić o pomoc Powiatowego Rzecznika Praw Konsumenta. Można sprawę zgłosić do nas. Postaramy się pomóc.

  • Numer: 43 (884)
  • Data wydania: 24.10.17
Czytaj e-gazetę

Archiwum

  • Numer: 41 (882)
  • Data wydania: 10.10.17
  • Numer: 42 (883)
  • Data wydania: 17.10.17
  • Numer: 43 (884)
  • Data wydania: 24.10.17
  • Numer: 44 (885)
  • Data wydania: 31.10.17
  • Numer: 45 (886)
  • Data wydania: 07.11.17