Czerwionka – Leszczyny ma swoje logo
Rozstrzygnięto konkurs na hasło i logo reklamowe kampanii promocyjnej gminy.
Konkurs miał charakter otwarty, swoje propozycje hasła i logo mógł nadesłać każdy. – Chcemy głównie zainteresować konkursem mieszkańców naszej gminy, logo musi być znakiem, z którym wszyscy się będziemy identyfikować – mówił na jednej z sesji Grzegorz Wolnik, wiceburmistrz gminy. Spośród nadesłanych 31 prac konkursowych na logo i 22 haseł, komisja wybrała logo Beaty Pyrek z Rybnika. Jako nagrodę główną zwyciężczyni otrzymała laptopa. W komisji konkursowej zasiedli: Krystyna Jasiczek – naczelnik wydziału rozwoju gminy i miasta, Katarzyna Sienkan-Krząkała – plastyk, Artur Kaczor – grafik komputerowy, Wojciech Janisiewicz – grafik komputerowy oraz Grzegorz Wolnik – wiceburmistrz.
Konkurs był częścią kampanii promocyjnej terenów inwestycyjnych, jaką od niedawna realizuje gmina. Kampania o nazwie „Czerwionka – Leszczyny – wymarzone miejsce dla Twoich inwestycji” realizowane jest dzięki Regionalnemu Programowi Operacyjnemu dla Województwa Śląskiego. Gmina otrzymała dofinansowanie w wysokości 370 tys. zł, przy całkowitej zaplanowanej wartości zadania w kwocie: 444 tys. zł. Kampania ma przekonać potencjalnych inwestorów o inwestycyjnej atrakcyjności gminy i miasta, a w rezultacie skłonić do zaangażowania finansowego na terenie Czerwionki – Leszczyn.
luk