Kultura na LED. Sport już nie.
Ogromny ekran na rybnickim teatrze już wisi, miasto zaprasza do współpracy z projektem „Kultura.Rybnik.eu”, a my pytamy, kto tak naprawdę może promować się na najnowszym telebimie w mieście.
– Na ekranie promowany będzie każdy organizator imprezy kulturalnej w mieście, który się do nas zgłosi – odpowiada Lucyna Tyl, rzecznik prasowy rybnickiego magistratu. Oznacza to ni mniej, ni więcej, że tak naprawdę każdy klub i pub w Rybniku, który organizuje koncert czy imprezę, może ubiegać się o promowanie jej na miejskim ekranie LED. Jeden warunek – w przypadku imprez biletowanych, miasto nie promuje sponsorów czy partnerów. – Informacje zawierały będą tylko podstawowe dane dotyczące koncertu bądź imprezy – kto gra, data, godzina i miejsce oraz ceny biletów. Sponsorów promować nie możemy – tłumaczy Tyl.
Pozostaje jeszcze jedna wątpliwość, czy na na teatralnym telebimie będą także promowane inne wydarzenia w mieście, np. mecze rybnickich drużyn. Okazuje się, że nie, gdyż projekt tego nie przewiduje. – Kultura.Rybnik.eu opiera się na promowaniu kultury, jak sama nazwa wskazuje. Więc jeśli klub sportowy nie organizuje koncertu, inne wydarzenia związane z jego działalnością promowane nie będą – kończy magistracki rzecznik prasowy.
(mark)