Obsługa na najwyższym poziomie
Do naszej redakcji wpłynął list czytelniczki, która niedawno robiła zakupy w rybnickim sklepie Komfort. Zaskoczyła ją wysoka jakość obsługi.
Jak pisze pani Maria, jest już wiekową osobą, a zakupy robiła w upalny dzień. –Jako, że musiała zaczekać na obszycie dywanu, kasjer zaproponował jej łyk zimnej wody. – Ponieważ jestem już „wiekowa” i nie potrafię obsłużyć dystrybutora, pan wstaje, nalewa mi wody, podaje kubek i jeszcze objaśnia obsługę automatu. Życzliwie proponuje, bym usiadła na fotelu obok wentylatora. Był to młody chłopak, a dla mnie bardzo miły gest – pisze pani Maria. Obsługę sklepu zapytaliśmy, czy to ogólna polityka firmy względem klientów, czy po prostu ludzka życzliwość. – Wydaje mi się, że jedno i drugie. Staramy się, aby każdy z naszych klientów czuł się dobrze w naszym sklepie, a nie jak w dużych molochach, gdzie często nawet nie można doszukać się kogoś z obsługi. W tym przypadku jeżeli już mamy dostęp do dystrybutora wody, to właśnie dla klientów. Jesteśmy po to, aby pomóc i dbamy o każdego – wyjaśnia pani Justyna z rybnickiego Komfortu.
(ska)