Rybnik walczy o 100 tysięcy na promocję
Portal Zumi.pl zorganizował internetowy konkurs ulubionych miast w Polsce. Zwycięzca plebiscytu otrzyma 100 tys. złotych na kampanię promocyjną.
Na razie Rybnikowi nie wiedzie się w rankingu najlepiej. Oscyluje wokół pierwszej pięćdziesiątki. Głosują mieszkańcy. Z pewnością jednym z powodów takiego, a nie innego wyniku jest mała świadomość i rozgłos plebiscytu. Od dziś, tj. od 5 listopada, zostało jeszcze tylko dwa dni na oddanie głosu na wybrane miasto. Głosowanie odbywa się jednym kliknięciem, po wpisaniu nazwy miejscowości.
Miejsce pierwsze zajmuje Rawa Mazowiecka, na którą głos oddało grubo ponad 6 tysięcy użytkowników, co stanowi ponad 35 procent głosujących. Nasze miasto lekko przekroczyło barierę półtorej tysiąca głosów. Jest o co walczyć, gdyż nagrodą jest kampania promocyjna na portalach Zumi.pl oraz Onet.pl o wartości stu tysięcy złotych. Głosy oddawać można na stronie turniejmiast.zumi.pl.
(mark)